Hej!

Hejsan svejsan!
Jag börjar nu blogga, jag har 3 hästar, FireAngel (Angel), SilverDiamond (Diamond) och stormsong (storm). Jag har spelat starstable ett tag men kom på iden att hålla i en blogg idag! här tänkte jag skriva om träningr och tävlingar! Här kommer mina hästar på bild! :)
 
 
Namn: Stormsong
kallas:Storm
Född: 2005
Ras: jorviskt vamrblod
trevlig valack! pigg och jätte mysig.
 
 
Namn: Fireangel
Kallas: Angel
född: 2010
Ras:Jorviskt varmblod
Håller på att bli inriden, väldigt osäker och rädd av sig!
 
Namn: Silverdiamond
kallas: Diamond
Född: 2008
Ras: Jorvikstvarmblod
Pigg och trevlig, kan bli både stark och het!
Ha en fortsatt bra 20 december!
// Myra Silverknight
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

silvernight.blogg.se

En starstable blogg för Myra sliverknight

RSS 2.0